Wednesday, December 21, 2011
Our latest trip to Sabah
so kami sefamily selalu pergi sabah dlm satu tahun tak tau berapa kali dah thun nie ermm mmg bnyk lah tak terkira sebab sabah dgn tmpt tinggal saya dkt je..ada mlm tu NekWa saya admit masuk Hospital Queen Elizabeth II yang skrg nie dh jadi medical centre.and one more serious aku ckp mula2 aku pikir hotel dari luar sebijik mcm hotel apa lagi kat dlm but kena tahan laa bau hospital kan haha..and saya juga ada trip bersama cousin saya yg peling rapat tak boleh berpisah tu.kami dua sekepala *hah mcm mana tu hehe* tak kami nie pendapat selalu sama kalau pergi mana2 mmg melekat satu hari tu ayah saya kata nak pergi sabah sebenarnya nak carik lori time di sabah serious aku dtg maigrain.kazen aku apa lagi nasib baik dia tahan mabuk dlm kereta aku bawa sampai dua comforter and dua bantal satu untk dia satu untuk saya mmg best sngt even ada hari tu bilik dh full kami share katil sama2 single bed tu haha..second day tukar bilik pulak aku tp mlm tu uncle bw tgk crita hantu aku apa lagi tak nak lah tido dlm bilik tu haha.third day pulak baru dapat family suite punya room mmg best sngt bilik tu punyalaa besar haha di anatara bilik mak ayah dan saya dan kazen ada pintu so setiap bilik ada tandas and tv even ada peti ais best kan so bilik mcm bilik saya sendiri lah..even hari tu aku sampai hari tu jugak ada kawan sama tuisyen dtg kat sabah dia guna kereta cun2 dia sama hotel ngan aku kebetulan ok!time balik sam je tp dia bermalam kat limbang mungkin bertolak akhir sngt kot ok manya post nie dah terlalu panjang tkut pulak korang boring nak dgr kan so.ASSALAMUALAIKUM!
Pashmina Tutorial (my own style)

so yup saya ambil gmbr nie sendiri semua hak saya kalau nak minta kebenaran saya dulu *mcm org pro lh sngt -.-'* so nie nak show step by step nih ok so 1,2,3 start
1.nak kena bnyk kan pin tak tau berapa sebenarnya main cuck2 je
2.dan pin kecil mcm tu
3.and of course pashmina laa kan
4.iaitu saya yg tgh memakai inner neck
5.yg next pashmina kena sebelah pendek sebelah panjang
6.pastu bawa kedua-duanya ke blkg pastu pin dgn pin kecil tadi
7.bahagian pendek hendaklah menutup bahagian leher dan pin kan
8.pastu pusing satu kali je bahagian panjang
9.pastu letak atas kepala(nak stop kat situ pun boleh)
10.yang part nie kena lah ikut bentuk muka sendiri pastu pin kan
11&12.buat mcm tu jugak dan mengikut dgn bentuk muka masing2
13.tadaa sudah siap senang kan saya mungkin mengambil 30 minit utk mengambil gmbr nie
so
esok keputusan dah keluar saya ialah pmr candicate and saya tersangatlah nervous hati tiap2 hari dupdapdupdap (heartbeat yg laju blh pengsan ok)mudahan je keputusan saya memuaskan ibu bapa guru2 dan semua keluarga
bye.ASSALAMUALAIKUM!
Tuesday, December 20, 2011
Zee Avi & Me have those blood kinda flowing

yeah i know Zee Avi won't know me cause she was so busy with her music industry and have no time to know all of her family so i'm just going to give you guys some prove.
1.look at the right picture and examine their face ok!already then
2.watch at the left picture yeah i'm the one that wear the oren "baju kurung" and did you guys see some familiar face in it
3.if you did ur eye doing well if ur not go to spectacle shop now and buy 1000 degree spectacles
Monday, December 19, 2011
Selamat Pagi
so selamat pagi guys and asslamualaikum haha..so nak crita nie apa yang aku mimpi mlm tadi..ok crita nya tersangat-sangatlah pelik.first mcm biasalaa aku bgn pagi pastu kena bebel oleh mak pastu pergi sklh nak ambil keputusan tadi kan..mimpi mcm nyawa kau je yg pegi bkn badan pastu aku cari diri aku nie kat mana dah tgk org lain dpt keputusan dah sedang aku mencarik bdn aku dlm mimpi tu aku tgk lah badan aku nie naik tangga tp yg lawak nya sklh aku tu tetiba mcm sekolah royal kalaulah betul kan best.pastu aku tetiba flashback aku jumpa pontianak scene nya tu time yg maya karin nak beranak yup time tu la.pastu umm tetiba aku kluar dari sklh aku guna baju sklh..dah aku kat luar gate tali kasut buat mslh sdg aku nak ikat tali kasut aku tetiba ada org lain pulak nak ikat serious aku tau sngt org tu siapa aku jumpa dia kat facebook tp dia deactive pastu jumpa dia kat twitter..dlm mimpi tu dia tak tau aku tp aku tahu dia so saya just ckp "Hi" first2 mmg laa dia blur kan pastu lama2 baru dia knl aku and lepas tu aku tak tahan jadi aku bngn trus cara aku membangun diri aku baca al fatihah bnyk2 korang kan tau kalau mata je terbukak tp bdn takleh bergerak kan so aku baca al fatihah dlm hati time nak bngn tu mmg seram mmg pelik sngt..so terima kasih lah baca entry nie tak tau apa nak di post and trend di twitter skrg ada di imej di bwh
Thursday, December 15, 2011
When He Say...
When he say he love chinese girls it reminds me of my past boyfriend like seriously i just can't like Lan Pet Pet and so whatever that have face as him even adik dia senyum kat aku pun aku tak nak tgk..he was just unforgettable damn it
Saturday, December 10, 2011
About Myself
explanation.Ok time nenek aku (belah bapa)time dia kecik masih bayi tu dia sebenarnya pure CHINESE and time dia kecik di angkat oleh org Melayu (moyang aku laa)and then dia jaga nenek aku sampai besar and that's why laa muka aku mcm cina AND aku lom abis crita nihh..aku jugak ada keturunan Raden iaitu daripada Datuk saya (belah mak) nama Datuk aku dulu Raden Bohari bin Hj. Raden Abon (panjang kan) tapi gelaran itu di tarik oleh sebab yg tertentu..and nama mak aku sebenarnya Raden Rafidah Binti Raden Bohari (yup mmg pnjg) disebabkan gelaran itu ialah belah mak saya mmg tak dpt gelaran itu sebab saya ikut bapa..even saya pun tak tau apa nama moyang cina saya tak pernah di cerita oleh Nenek.(aku jugak ada bangsa org Labuan Datuk (belah bapak)and nak tgk muka aku time kecik..muka aku time kecik habis org cina even time kecik family aku ada beri gelaran nama cina kat aku tapi mereka dh lupa.mereka gelar aku *dh lupa* sebab time kecik mcm muka cina.ok stop it Eda just post the picture already

ok itu dia so now i'm going to sleep nak ambil org gaji pagi esok
Eclipse|Half Moon

looks like all people is updating their fb with full about moon plus me too..and the picture i take it from outside of my house don't be confuse it just an edit ..it's a really pretty eclipse it was my first time seeing it..before i always miss it..and i know this eclipse cannot wish anything but i wish my pmr result is ok that is my pray
Friday, December 9, 2011
Domo

wanna introduce you guys my new cat oh well i can say it was a new cat i first i buy him on what date i don't remember but his DOB i remember 30 April 2011 nice date rite mine is 30 December 1996..this is my first pet ever if the goat is my dad and this cat is mine and actually right now he was sitting on my lap like a boss haha..he is seeing me typing and watch me a couple times opps look like domo wanna type a lil bit here
ijnx hnhghhj mk
that's what he type oh well haha
Thursday, December 8, 2011
Room Tour
so i already making a room tour great right but i can't post it at here i you really wanna watch it check out my youtube channel TheEda96 yup that's it so now bye !
Wednesday, December 7, 2011
Thanks To My Family
i wanna thanks to my family sebab membari semangat untuk saya lebih dlm bidang menyanyi iyee saya mmg ada darah anak seni mengalir daripada moyang nenek saya..nenek saya dahulu ialah seorang penyanyi sewaktu umurnya 15 thun dan skrg pun saya berumur 15 saya bersyukur sngt dpt darah seni dan saya mempunyai saudara yg skrg ini di hollywood membuat recording.saya bersyukur dapat di lahirkan dlm keluarga seni!
Tuesday, December 6, 2011
Hmm cinta tu takkan kekal lama
Ok seperti di katakan di atas itu yup ini terjadi kpada satu kazen aku nie yg cinta mati nga lelaki pujaan lh sngt..dia dh bw sampai nenek,mak cik,pak cik pun knl pastu tak sampe 6 bulan break..aku tgk muka laki tu pun mcm tak ikhlas nak berkawan..and bkn tu saje 20 november ialah first year anniversary aku ngan ex aku yg paling lama mcm 4 6 blm mcm tu laa pastu dia minta break aku pun ok jer laa..aku bkn jns perempuan yg frust menonggeng sampai sakit hati pun post dkt fb laa mcm hape ntah..so nie jer laa yg saya mampu post sebab guna hp c3 jer nie sakit jari tkn keypad so bye!
Twitter!
Breaking Dawn Part 1
So this is my new cover..i'm actually not into this song before but when i see the twilight movie i am one of those breaking dawn fans now since i watch the movie..and the a thousands year is a soundtrack of this song so i was thinking of making a cover now achieve to make it so bye!and actually i'm a love story too into breaking dawn but with Justin Bieber and Caitlin Beadles starring so now is the BYE!
Subscribe to:
Posts (Atom)


