Wednesday, December 21, 2011

Our latest trip to Sabah

so kami sefamily selalu pergi sabah dlm satu tahun tak tau berapa kali dah thun nie ermm mmg bnyk lah tak terkira sebab sabah dgn tmpt tinggal saya dkt je..ada mlm tu NekWa saya admit masuk Hospital Queen Elizabeth II yang skrg nie dh jadi medical centre.and one more serious aku ckp mula2 aku pikir hotel dari luar sebijik mcm hotel apa lagi kat dlm but kena tahan laa bau hospital kan haha..and saya juga ada trip bersama cousin saya yg peling rapat tak boleh berpisah tu.kami dua sekepala *hah mcm mana tu hehe* tak kami nie pendapat selalu sama kalau pergi mana2 mmg melekat satu hari tu ayah saya kata nak pergi sabah sebenarnya nak carik lori time di sabah serious aku dtg maigrain.kazen aku apa lagi nasib baik dia tahan mabuk dlm kereta aku bawa sampai dua comforter and dua bantal satu untk dia satu untuk saya mmg best sngt even ada hari tu bilik dh full kami share katil sama2 single bed tu haha..second day tukar bilik pulak aku tp mlm tu uncle bw tgk crita hantu aku apa lagi tak nak lah tido dlm bilik tu haha.third day pulak baru dapat family suite punya room mmg best sngt bilik tu punyalaa besar haha di anatara bilik mak ayah dan saya dan kazen ada pintu so setiap bilik ada tandas and tv even ada peti ais best kan so bilik mcm bilik saya sendiri lah..even hari tu aku sampai hari tu jugak ada kawan sama tuisyen dtg kat sabah dia guna kereta cun2 dia sama hotel ngan aku kebetulan ok!time balik sam je tp dia bermalam kat limbang mungkin bertolak akhir sngt kot ok manya post nie dah terlalu panjang tkut pulak korang boring nak dgr kan so.ASSALAMUALAIKUM!

No comments:

Post a Comment