Saturday, December 10, 2011

About Myself


Ok first aku nak beritahu korang kenapa aku nie ada muka cina ok this is the
explanation.Ok time nenek aku (belah bapa)time dia kecik masih bayi tu dia sebenarnya pure CHINESE and time dia kecik di angkat oleh org Melayu (moyang aku laa)and then dia jaga nenek aku sampai besar and that's why laa muka aku mcm cina AND aku lom abis crita nihh..aku jugak ada keturunan Raden iaitu daripada Datuk saya (belah mak) nama Datuk aku dulu Raden Bohari bin Hj. Raden Abon (panjang kan) tapi gelaran itu di tarik oleh sebab yg tertentu..and nama mak aku sebenarnya Raden Rafidah Binti Raden Bohari (yup mmg pnjg) disebabkan gelaran itu ialah belah mak saya mmg tak dpt gelaran itu sebab saya ikut bapa..even saya pun tak tau apa nama moyang cina saya tak pernah di cerita oleh Nenek.(aku jugak ada bangsa org Labuan Datuk (belah bapak)and nak tgk muka aku time kecik..muka aku time kecik habis org cina even time kecik family aku ada beri gelaran nama cina kat aku tapi mereka dh lupa.mereka gelar aku *dh lupa* sebab time kecik mcm muka cina.ok stop it Eda just post the picture already

ok itu dia so now i'm going to sleep nak ambil org gaji pagi esok

No comments:

Post a Comment