Monday, December 19, 2011

Selamat Pagi

so selamat pagi guys and asslamualaikum haha..so nak crita nie apa yang aku mimpi mlm tadi..ok crita nya tersangat-sangatlah pelik.first mcm biasalaa aku bgn pagi pastu kena bebel oleh mak pastu pergi sklh nak ambil keputusan tadi kan..mimpi mcm nyawa kau je yg pegi bkn badan pastu aku cari diri aku nie kat mana dah tgk org lain dpt keputusan dah sedang aku mencarik bdn aku dlm mimpi tu aku tgk lah badan aku nie naik tangga tp yg lawak nya sklh aku tu tetiba mcm sekolah royal kalaulah betul kan best.pastu aku tetiba flashback aku jumpa pontianak scene nya tu time yg maya karin nak beranak yup time tu la.pastu umm tetiba aku kluar dari sklh aku guna baju sklh..dah aku kat luar gate tali kasut buat mslh sdg aku nak ikat tali kasut aku tetiba ada org lain pulak nak ikat serious aku tau sngt org tu siapa aku jumpa dia kat facebook tp dia deactive pastu jumpa dia kat twitter..dlm mimpi tu dia tak tau aku tp aku tahu dia so saya just ckp "Hi" first2 mmg laa dia blur kan pastu lama2 baru dia knl aku and lepas tu aku tak tahan jadi aku bngn trus cara aku membangun diri aku baca al fatihah bnyk2 korang kan tau kalau mata je terbukak tp bdn takleh bergerak kan so aku baca al fatihah dlm hati time nak bngn tu mmg seram mmg pelik sngt..so terima kasih lah baca entry nie tak tau apa nak di post and trend di twitter skrg ada di imej di bwh

No comments:

Post a Comment