
so yup saya ambil gmbr nie sendiri semua hak saya kalau nak minta kebenaran saya dulu *mcm org pro lh sngt -.-'* so nie nak show step by step nih ok so 1,2,3 start
1.nak kena bnyk kan pin tak tau berapa sebenarnya main cuck2 je
2.dan pin kecil mcm tu
3.and of course pashmina laa kan
4.iaitu saya yg tgh memakai inner neck
5.yg next pashmina kena sebelah pendek sebelah panjang
6.pastu bawa kedua-duanya ke blkg pastu pin dgn pin kecil tadi
7.bahagian pendek hendaklah menutup bahagian leher dan pin kan
8.pastu pusing satu kali je bahagian panjang
9.pastu letak atas kepala(nak stop kat situ pun boleh)
10.yang part nie kena lah ikut bentuk muka sendiri pastu pin kan
11&12.buat mcm tu jugak dan mengikut dgn bentuk muka masing2
13.tadaa sudah siap senang kan saya mungkin mengambil 30 minit utk mengambil gmbr nie
so
esok keputusan dah keluar saya ialah pmr candicate and saya tersangatlah nervous hati tiap2 hari dupdapdupdap (heartbeat yg laju blh pengsan ok)mudahan je keputusan saya memuaskan ibu bapa guru2 dan semua keluarga
bye.ASSALAMUALAIKUM!
No comments:
Post a Comment